czwartek, 3 maja 2018

Magnesy na lodówke

Przygotowałam dziś dla Was magnesy na lodówkę oraz organizer na notatki/przepisy.


Magnesy

Stemple pokolorowałam jak zwykle ProMarkerami.

Następnie każdy ze stempli pokryłam trzema warstwami UTEE.

Na koniec podkleiłam magnesami.

I w taki sposób otrzymałam swoje nietuzinkowe magnesy.


Uzupełnieniem magnesów jest organizer na przepisy/notatki.

Z tektury skleiłam pudełeczko.

Pudełeczko okleiłam wyciętymi sztuccami.

Całość pokryłam gesso i pobawiłam się farbami akrylowymi.

Pudełko również podkleiłam magnesami.

Magnets
I coloured the stamps as usual with ProMarkers.
Then I covered each stamp with three UTEE layers.
At the end, I glued with magnets.
And in this way I received my unconventional magnets.


A supplement to the magnets is the organizer for recipes / notes.
I stuck the box with cardboard.
I wrapped the box with cut-off cutlery.
I covered the entire gesso and played with acrylic paints.
I also glued the box with magnets.














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz