czwartek, 26 grudnia 2013

Świąteczne pudełeczko

Dziś ostatni dzień świąt w którym chciałabym Wam zaprezentować moje świąteczne pudełeczko.
Pudełeczko to również możecie zobaczyć w świątecznym wydaniu Magnolia INK.
Przeglądając różne ciekawe pomysły na świąteczne pudełka w internecie wpadłam na pomysł stworzenia całkiem innego, otwieranego pudełeczka
( trochę się nad nim napracowałam ale z efektu jestem bardzo zadowolona)
Wykorzystałam w pudełeczku dwa stempelki
Sweet Christmas Dreams Coll. - Something For You Tilda 
 A Christmas Story Collection 2012 - Joyful Tilda
Stempelki pokolorowałam oczywiście TriaMarkerami.
Kwiaty - gwiazdy betlejemskie powstały dzięki wykrojnikowi
Magnolia DooHickeys - Pionsettia
Użyte papiery to papiery Magicznej Kartki.













Midweekmagnolias - I'm Dreaming of a White Christmas 
Tildastown - Christmas
Inkychicks- Christmas



7 komentarzy:

  1. beautiful gifts and amazing coloration!
    thanks for playing wih us at magnolia mania!
    hugs, andrea

    OdpowiedzUsuń
  2. Congratulations beautiful box and colorization simply sublime I adore your work thank you for sharing with us your creations biz

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam jak ja się za takie zabrałam, też było kombinowanie i rozgryzanie jak zrobić - zwłaszcza te ścianki...
    Ale wyszło Ci świetnie! I jeszcze te żywe, energetyczne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. so pretty and wonderful coloring! So glad you linked up to Tilda's Town Challenges! Thanks for playing!

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome your both boxes and your coloring for the stamps is very colorful and fantastic. Thanks for playing along with us at Marvelous Magnolia Challenge theme “Anything goes” with your project. Hope to see you again next challenge also!. Elena F.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh my god.... this is so amazing! I love it so much!
    I wish you a Happy New Year!
    Thank you so much for playing with us at Marvelous Magnolia Challenge!

    Big Hugs,
    Diana (DeeDee)

    OdpowiedzUsuń
  7. What a beautiful creation, you should feel proud it's so pretty. stunning colouring too.
    Thank you for joining us at Midweek Magnolias for our White Christmas Challenge.
    DT Teresa x

    OdpowiedzUsuń