poniedziałek, 17 czerwca 2013

Magnoliowe warsztaty

8.06.2013 na Ogólnopolskim Zlocie Scrapbookingowym odbyły się warsztaty,
 których sponsorem była Magnolia. Działo się wiele, pytań była masa a pogaduchom nie było końca.
Miałam  przyjemność prowadzić warsztaty i mam nadzieję że uczestnicy ( i nie tylko) maja pozytywne wrażenia po naszym wspólnym kolorowaniu :)
A o to kilka zdjęć na których widać zapał twórczy Magnolioholików :P





















pozdrawiam Was bardzo serdecznie i dziękuję za udział w warsztatach

5 komentarzy:

  1. Super relacja, świetne foty!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Love all your pictures!

    Hugs Susy

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja tam byłam !!!! :D nie kolorowałam ale posiedział i słysząłm same poztywne opinie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja byłam :)Było super! Paulina spisała się na medal jako nauczycielka!:) Duża buźka dla Ciebie mONAmi. :) :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful cards all round and looks like good fun was had by all! hugs Sharon

    OdpowiedzUsuń